Official Pic by Simon Vanhal Q-Parks

The side-event Blue Tomato Kids Snowboard Day took place in a small but powerful group. Judge Joschi Schaschl was impressed by the skills of the youngsters: “The two boys I’ve judged do really have potential! The fact that they cleared the curved box absolutely amazed me!” At the end their courage got honoured with goodies from Blue Tomato and Horsefeathers.

check out the official homepage:  HORSEFEATHERS SUPERPARK PLANAI

Text by Blue Tomato – check out the BT hompage: BLUE TOMATO

check also out the QParks side, it’s great!

Advertisements

2 responses to “Official Pic by Simon Vanhal Q-Parks

  1. Hei lemonissimo,
    Ich bin der Eventverantwortliche von QParks/ youngmountain und durch deinen comment auf der Parkwebseite auf Dich gestoßen. Wir haben uns eh am Berg gesehen, ich hab die Kids zum Coaching abgeholt!Danke für die positiven Worte zum BT SIde Event. Leider hat sich der Event ein wneig verzögert udn wir hatten nicht allzuviel Zeit fürs Coaching; hat aber superviel Spass gemacht. Ich hoff, die Jungs geben weiter soviel GAS und bleiben beim SNowboarden. Nachwuchs wird auf jeden Fall gebraucht! Wir versuchen auch nach und nach mehr Rookie Contest in unseren QParks anzubieten, zB hatten wir am 20.3 zeitgleich zum Plan P einen DC Rookie Contest in Kitzbühel – http://www.dc-area-43-kitzbuehel.com/ ! Und mittlerweile gibt auch schon den Event Clip zum Plan P. http://www.planai.horsefeatherssuperparks.com/podcast/1/13267/341/
    Der ist wirklich gut geworden!

    Ich hab die Bilder von Dir vom den Kids gesehen!
    Nun wollt ichDich noch fragen, ob Du mir die Bilder zur Verfügung stellen könntest, damit ich sie für Presseaussendungen verwenden kann?

    Mit besten Grüßen inzwischen, Steve

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s